2/23/2010 08:26:00 PM

學校內 GOE 2 DUH SKOO

今天去探險台大的校區。


From ProII


我覺得校區的環境特別漂亮。校內有各種各樣的植物。大家可以點開下麵的照片為你看更多的照片。昨天我參加了一個交換學生會。好像大部份的交換學生不想修門課,他們也每天去喝酒喝去舞會。。。都是小屁孩和docks。我還沒找到特別對音樂有興趣的學生。大概還早一點。好幸運我在批踢踢找打了椰風搖滾社但是還沒有機會相聚。

其實今天我發現了對於門課,台大和我本來的大學的制度完全不一樣。我今天有兩門課。網上說一門課的時間是星期二,五六和另外的門課是星期二,七八。所以我自然以為我從五點到九點有課。然而我完全錯了。五六和七八不是形容幾點要上課,它是形容什麽課時要上課。所以我今天沒到上課。。。囧。diu

這個周某我打算考中文考試,買一輛單車,參加一個語言交換機會和台北節日,和去看一些演出【特別是zazen boys】


简体版:
今天去探险台大的校区。

我觉得校区的环境特别漂亮。校内有各种各样的植物。大家可以点开下麵的照片为你看更多的照片。昨天我参加了一个交换学生会。好像大部份的交换学生不想修门课,他们也每天去喝酒喝去舞会。。。都是小屁孩和docks。我还没找到特别对音乐有兴趣的学生。大概还早一点。好幸运我在批踢踢找打了椰风摇滚社但是还没有机会相聚。


其实今天我发现了对於门课,台大和我本来的大学的制度完全不一样。我今天有两门课。网上说一门课的时间是星期二,五六和另外的门课是星期二,七八。所以我自然以为我从五点到九点有课。然而我完全错了。五六和七八不是形容几点要上课,它是形容什麽课时要上课。所以我今天没到上课。。。囧。diu


这个周某我打算考中文考试,买一辆单车,参加一个语言交换机会和台北节日,和去看一些演出【特别是zazen boys】

engrish:

Today I explored NTU's campus. The campus environment was beautiful. There were all sorts of plants. You guise can see more pictures by clicking the picture at the bottom. Yesterday I went to an exchange student orientation. WELL WELL WELL it seems like the majority of the exchange students don't want to take any classes but also drink and party all dai. All noobs and docks. I haven't met any students that are really interested in music yet. I guess it's a bit early. Luckily I was able to find a rock music club on PTT.

Today I discovered that NTU and UIUC's class time system are completely different. Today I had 2 classes. The internet description said Tuesday 56 and 78. So I thought I had class from 5-9. However, I was completely wrong. 56 and 78 were actually PERIODS that I was supposed to go to class, not that actual times. So today I missed both classes. DIU

This weekend I plan to take a Chinese language exam, buy a bike, do some language exchange, go see the Taipei Festival, and go see some live shows, especially ZAZEN BOYS!!!!! Much love to my boy MUKAI SHUTOKU YEAH YEAH YEAH.

So basically I got super mindgames'd by the class time system. I love giant bottles of milktea.


ProII

1 comments:

Anonymous said...

丁丁說:
圖書館很棒,傅鐘有很多鬼故事,還有好喝的奶茶!好羨慕~~~(可是不羨慕你亂七八糟的頭髮,哈哈)

Post a Comment

Leave yo message after the beep, 留一下