3/06/2010 11:24:00 PM

台北燈會

下邊的照片都是上個禮拜和今天拍的。


From 2010-03-06



大部份的燈使學生做的。我覺得都儘量的漂亮。我今天跟個朋友bruce去。他也帶我去吃牛肉麵,還好吃,但是我覺得價錢比較貴一點。我真的是juden。到處有大群人,真的是【人山人水】。


简体版:
下边的照片都是上个礼拜和今天拍的。大部份的灯使学生做的。我觉得都儘量的漂亮。我今天跟个朋友bruce去。他也带我去吃牛肉面,还好吃,但是我觉得价钱比较贵一点。我真的是juden。到处有大群人,真的是【人山人水】。

engrish:
the pictures below were taken last week and today. most of the lanterns were made by students. the lanterns were mad pretty. i went with bruce today. he also took me to eat beef noodles, pri gugh, but a bit pricey. i am juden. there were large crowds everywhere, it was really a 'mountain and sea of people'.


craploads of pitchers follow. qq moar, there are some duplicates.


2010-03-06

1 comments:

Xx-Ness-xX said...

Interesting event; I have never been to an event like that. Is it an 元宵節 event?

Post a Comment

Leave yo message after the beep, 留一下