3/06/2010 03:37:00 AM

還輕鬆啊 still so peasu so very peasu

生活還挺輕鬆啊。下個禮拜就開始上中文課啦。這個禮拜確定了修哪一門課,收到了ATM卡,和註冊了椰風搖滾社。需要找另外的樂團人,好像沒有社會員想跟外國學生當一個樂團。那,我應該創作好一些歌曲,然後可能找社會外的辦法。哎呀。。。


From 2010-03-06





所有的門課還行啊。我修了三門工業工程課和一門課對於探險臺灣的科技和企業。所有的工業工程班是被王教授教的。這三門課需要選一個題目跟工程有關係。我大概選'green buildings'。這些門課的瞄準是寫一個論文。論文的內容需要儘量的探險學生選的題目。我很期待開始研究'green buildings'。

這個禮拜也有不少的機會做語言交換。我跟一個朋友york玩玩撞球。他非常厲害啊。然後跟另外的朋友sean看一局southpark。還有,上個禮拜跟ian去師大夜市。發現了我的中文還行哈哈。

今天晚上參加了音樂表演在地下社會。 再有機會看到boyz and girl和新的樂團叫pleasure science。都很好啊。終於有機會moshpit一點,YEAH。

简体版:
生活还挺轻松啊。下个礼拜就开始上中文课啦。这个礼拜确定了修哪一门课,收到了ATM卡,和註册了椰风摇滚社。需要找另外的乐团人,好像没有社会员想跟外国学生当一个乐团。那,我应该创作好一些歌曲,然後可能找社会外的办法。哎呀。。。


所有的门课还行啊。我修了叁门工业工程课和一门课对於探险臺湾的科技和企业。所有的工业工程班是被王教授教的。这叁门课需要选一个题目跟工程有关係。我大概选'green buildings'。这些门课的瞄準是写一个论文。论文的内容需要儘量的探险学生选的题目。我很期待开始研究'green buildings'。


这个礼拜也有不少的机会做语言交换。我跟一个朋友york玩玩撞球。他非常厉害啊。然後跟另外的朋友sean看一局southpark。还有,上个礼拜跟ian去师大夜市。发现了我的中文还行哈哈。



今天晚上参加了音乐表演在地下社会。 再有机会看到boyz and girl和新的乐团叫pleasure science。都很好啊。终於有机会moshpit一点,YEAH。


engrish:
life is so peasu. next week chinese classes start. this week i confirmed classes, got my ATM card, and registered in YeFeng Rock and Roll Club. Still gotta find some other bandmembers, but it seems no club members wanna jam with a foreign student. DIU. looks like i gotta finish writing a few songs, then maybe find some outta club people. aiya...

all my classes are pretty good. im taking 3 industrial engineering classes and another class exploring taiwan's technology and enterprises. all the IE classes are taught my professor wang. the 3 classes require picking a topic related to engineering. im probably gonna pick green buildings. the aim of the classes is to write a term paper. contents must explore to the fullest the student's topic. im looking forward to researching green buildings.

this week i had a few chances for language exchange. played some pool with york, he is mad beast wow. i also watched an episode of south park with sean (the hockey one with cancer boy). also, last week ian took me to shida nightmarket. looks like my mandarin is ok :D

today i went to a live at underground. had another chance to see boyz and girl and also see a new band pleasure science. both were great. finally got a chance to moshpit a bit. yeah!


2010-03-06

1 comments:

Xx-Ness-xX said...

Oh that food looks so delicous!!!!!!!!!!!

Post a Comment

Leave yo message after the beep, 留一下