3/21/2010 11:46:00 PM

CHICKEN SHWARMA + 樂華夜市 + 白目/重塑雕像的權利

對我來說,週末有機會去夜市和LIVE HOUSE是非常屌的啊。後面有簡體版和ENGLISH VERSION。

From 2010-03-21

我禮拜五發現羅斯福路有個店賣SHWARMA。其實我很少吃SHWARMA,所以不會比跟美國的。覺得還行啊。

From 2010-03-21
禮拜四跟同學去樂華夜市。吃了蝦子煎,抓餅,印度式圈,等等。。。

From 2010-03-21

From 2010-03-21
今天去THEWALL看白目【臺灣】和重塑雕像的權利【中國】。 挺好聽。我第一次聽到白目就覺得他們跟後海大鯊魚有一點點好像。都有跳舞和風克的味道。吉他手的TELECASTER有個KILLSWITCH,覺得很有意思。我也想那樣做,但是現在沒有具。
其實我以前聽過重塑雕像的權利,第一次聽覺得有點奇怪,因為沒聽過後朋克。但是越來越喜歡。覺得他們的現場 聲音比傳記的好的多。真的受到他們很強和感動的感覺。【LAUGH FROM TIME TO TIME】是我最喜歡的歌。RIFF很牛逼,歌詞也很感動。做完了一些歌,一會兒吉他手的E STRING破了,然後借白木吉他手的吉他。TELECASTER的聲音太牛啊。\m/

我礼拜五发现罗斯福路有个店卖SHWARMA。其实我很少吃SHWARMA,所以不会比跟美国的。觉得还行啊。

礼拜四跟同学去乐华夜市。吃了虾子煎,抓饼,印度式圈,等等。。。

今天去THEWALL看白目【臺湾】和重塑雕像的权利【中国】。 挺好听。我第一次听到白目就觉得他们跟後海大鲨鱼有一点点好像。都有跳舞和风克的味道。吉他手的TELECASTER有个KILLSWITCH,觉得很有意思。我也想那样做,但是现在没有具。

其实我以前听过重塑雕像的权利,第一次听觉得有点奇怪,因为没听过後朋克。但是越来越喜欢。觉得他们的现场 声音比传记的好的多。真的受到他们很强和感动的感觉。【LAUGH FROM TIME TO TIME】是我最喜欢的歌。RIFF很牛逼,歌词也很感动。做完了一些歌,一会儿吉他手的E STRING破了,然後借白木吉他手的吉他。TELECASTER的声音太牛啊。\m/

Friday i goe too da shwarma seller on duh roosevelt road. actuarry i very sumtymes eet duh shwarma, so i can not dew da compare. it was PRI GUGH.

saturday i goe too da le hua night market. eat de shrimp omlette, egg bread thing, indian roll, etc...

today goh too da WALL 2 see da white eyes[taiwan] and rebuilding the rights of statues[china] aka re-tros. PRI GUSH JOO KNOW? first tyme hear da white eye think dey sound a little lyke da queen sea big shark. both have da dew da dans and funky soundz. da guitarists TELE have da KILLSWITCH, very interesting. i really want to dew it too, but i dont have da toors to dew eet.

actually i hear duh re-tros before, but i first tyme dink dey sound THE WEIURD SOUNZ. but i dew like more and more. duh lyve sound MUCH better dan duh album soundz. i rearry felt da power and emotion. LAUGH FROM TIME TO TIME is my favorite song. the RIFF IS MAD GUD. IT GIVE ME DUH BONNER. AFTER lyke a few song, guitarist's e string dew da break, and he borrow white eyes geetar. TELECASTERS ARE TOO TOO COW. \m/


2010-03-21

1 comments:

Xx-Ness-xX said...

樂華夜市 eh, I've been there once when I was interning in Taiwan!
I would say that night market not many people know of, well at least I didn't know about it.
Anyway keep it real!!!

P.S. I think when you say "牛逼" it should be "牛B", hmm you should double verified with someone that's from mainland...

Post a Comment

Leave yo message after the beep, 留一下